Jij geeft aan waar, wanneer en bij wie je wilt werken. Zodra wij jouw wensen kennen, bieden we je direct de klanten in Amsterdam die het beste bij jou passen.
2: Bepaal jouw tarief
Jij bepaalt je eigen tarief! Vóór het eind van de maand word je gegarandeerd uitbetaald. Hier heb je geen omkijken naar.
3: Klantenservice
Je bent verzekerd en wij zorgen samen voor continuïteit. We blijven je helpen als er een keer iets is. Zo kun jij lekker werken en wij regelen de rest.
Meer weten over schoonmaakwerk in Amsterdam, verzekering en andere zaken?
Ook daarvoor kun je bij jouw servicecoördinator terecht. Zodat je weet waar je rekening mee moet houden én waar je op kunt rekenen! Bel 085 4444090 voor antwoord op jouw vragen.
Het team van servicecoördinatoren ondersteunen zodat de zij een goede dienst kunnen leveren is wat ik graag doe. Elke dag is anders!
Ellen
Bestuurssecretaris
Sinds 1994 organiseren wij hulp in de huishouding in een steeds veranderende markt.
Sylvana
Servicecoördinator
Goed weten wat er speelt bij klanten en hulpen en zorgen voor fijne hulp naar wens!
Geen zorgen, wij regelen alles.
Handig om te weten
Meestal bent u zelf al verzekerd voor schade, via uw inboedel- of opstalverzekering. Om verrassingen te voorkomen, is het belangrijk om na te kijken of schade veroorzaakt door de huishoudelijke hulp gedekt is. Bent u niet verzekerd? Dan kan HomeWorks dat voor u regelen.
Bij HomeWorks kennen wij al onze hulpen en klanten goed. Voordat we een samenwerking organiseren, willen we met iedereen contact hebben. Hulpen worden ingewerkt en we gaan referenties na. Mocht het ergens toch nog fout gaan, dan informeren wij meteen alle klanten van deze hulp.
Wij werken in bijna elke plaats en voor alle particulieren, ook met pbg. Als er geen match is tussen u en de huidige hulpen, dan zoeken we vrijblijvend en kosteloos voor u verder.